ایده های فروش شال و روسری در اینستاگرام برای تازهکارها

این روسری ها از نخ های متنوع تولید و ساخته می شوند و در ابعاد، سایز، رنگ و مدل های مختلف به بازار ارائه می شوند. جنس نخی: یکی از جنسهای پرطرفدار امروزه، جنس نخی شال و روسری است که به دلیل طرحهای متنوع طرفداران زیادی دارد. اغلب خانمهای جوان ذوق هنری خوبی دارند و شما با مقداری خلاقیت میتوانید از جذابیتهای بصری خانمها استفاده مناسبی کرده و آنها را به خوبی جذب کنید. اگر میخواهید شال و روسری موهر را به عنوان شال گردن استفاده کنید، ابعاد بزرگ آن را انتخاب کنید. سیمارو به عنوان مرکز تخصصی شال و روسری میتواند بهترین محصولات را با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد. با وجود اینگونه کالاهای مکمل هم کارتان بیشتر به چشم میآید و سود معقولی نصیب کسبوکارتان میشود و هم چشمهای بیشتری به سمت کارتان جذب میشود. یکی از مهمترین مزایای این کار فاسد نشدن کالا و حتی در بیشتر مدلها از مد نیفتادن آنهاست. در واقع شال و روسریهای تک رنگ که همیشه طرفداران خود را دارند و سایر رنگبندیها هم عموما چون بهعنوان پوشاک جانبی و برای ست کردن با سایر لباسهای اصلی خریداری میشوند خیلی روی مد پیش نمیروند. چنانچه در این بخش از دنیای مد نمناک اشاره کرده ایم برای اینکه روسری و شال شما به صورتتان شکل دهد باید جنس آنها از پارچه های محکم و حالت دار باشد.

همچنین برای تهیه اجناس برند باید با نمایندگی آنها در ارتباط باشید و در نهایت برای وارد کردن اجناس متفرقه هم میتوانید به مرزهای کشور مانند بندرعباس یا چابهار مراجعه کنید. نکتۀ بسیار مهم که صاحبان فروشگاههای شال و روسری اینستاگرامی باید به آن توجه داشته باشند این است که شال و روسری یکی از بهترین گزینهها برای هدیه دادن است. مغازه یا فروشگاه شما باید در منطقهای باشد که رفتوآمد بانوان زیاد بوده یا در کنار سایر فروشگاهها مانند مانتو فروشی یا لباس زنانه فروشی واقع شده باشد. شال و روسری ساتن: پارچ ساتن، نوعی پارچه براق است که سطحی صاف دارد و معمولا پشت آن مات است. شال و روسری های فصل بهار، تقریبا همه نوع جنس و مدلی هستند؛ اما رایج ترین آن ها، شال و روسری های حریر، لمه، ساتن و ابریشم می باشند که هر ساله طرفداران بسیاری دارند. ما اعتقاد داریم امروزه در عصر اطلاعات و با توسعه ی روز افزون امکانات آگاهی رسانی به مشتریان می توان واسطه های غیرضروری مابین حلقه ی پخش کننده های عمده و فروشگاه های عرضه ی شال و روسری را حذف نمود تا به این ترتیب خروجی قیمت ها برای مصرف کنندگان و مردم عادی به پایین ترین حد ممکن برسد.

شال و روسری ها، از مهم ترین عناصر پوشش اسلامی محسوب می شوند که شما می توانید نسبت به سرد و گرم شدن هوا آن ها را عوض کنید و تغییر دهید. در صورت استفاده از هدبند یا دستمال سر نباید بیشتر از 4/1 پیشانی شما گرفته شود و نباید ارتفاع پیشانی شما به هیچ وجه کاهش یابد. شما اگر تمایل دارید مغازهتان رفتوآمد بیشتری داشته باشد و بیشتر مشتری جذب کند میتوانید بخشی از مغازه را به فروش کالاهای جانبی زنانه مانند تل، کلیپس، دستمال گردن، کمربندهای زنانه، دستمال سر و حتی شال گردن و دستکش اختصاص دهید. لوییس ویتون هم در فرانسه تاسیس شده و کالاهای خود را از آن جا به سایر شهرهای جهان صادر می کند. هر وقت هم که بخواهید می توانید به سادگی آن ها را جا به جا کنید. شما می توانید تنها با اضافه کردن یک روسری رنگی به استایل تیره رنگ یا بی روح خودتان، رنگی و طرحی شگفت انگیز به تیپ تان اضافه کنید و آن را از حالت یکنواختی خارج نمایید. بلکه می توانید با استفاده از یک گره آن را روی گردن قرار دهید. هر کشوری با توجه به فرهنگ خود پوشش مشخصی برای اقشار مختلف جامعه دارد، شال و روسری بهعنوان پوشش سر و گردن بانوان، طی چند دهه اخیر در کشور ما استفاده میشود.

پارچه نخی: این پارچه شال و روسری برای فصول گرم تابستان مناسب هستند بسیار سبک و نازک هستند که به تنفس پوست و گردش هوا و کاهش دمای بدن کمک زیادی میکند تنها نقص پارچههای نخی چروک شدن است که آن هم به خاطر نازکی این نوع پارچه است. آشنایی با فرم صورت مساله ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان می کند. ستون کسبوکاری امروز قصد دارد چند و چون راهاندازی یک فروشگاه مخصوص شال و روسری را بررسی کند. پارچه ابریشمی: پارچه های ابریشمی بهترین گزینه برای شال و روسری برای فصل بهار هستند. در این مورد استفاده از مانکن پیشنهاد نمیشود و عکس و پوستر جایگزینهای بهتری هستند به علاوه استفاده از خود روسریها روی آویز و قفسههای رنگی گزینه جذابی است. تنوع در شال و روسری خیلی زیاد است و میتوان گفت غیر از این که برای حجاب مناسب است، گزینه خیلی خوبی هم برای استایل به حساب میاد. در خرید اجناس همیشه به این نکته توجه کنید که قدرت خرید مردم منطقه چقدر است، در واقع اگر شما مغازهای در شهرستانی کوچک راه میاندازید یا در مناطق پایین شهر که مردم منطقه قدرت خرید پایینتری دارند بالطبع نمیتوانید روسریهای مارکدار و گرانقیمت را در آنجا به خوبی بفروشید.

دیدگاهتان را بنویسید